Catania Flammé - egy új Catania fonal

Figyelem! A fonal már megszűnt

A Catania fonalak családjába egy "unokatestvér" érkezett. Ha ismered a Catania fonalat tudod, fényes, erősen sodrott, pamutfonal, sok csodálatos színben. Van belőle vékonyabb és vastagabb is. Ezen kívül már megismerkedtünk a denim, kőmosott hatású festésűvel is.
Tesztalanyom, a 00406-os Catania Flammé

Amit most mutatok, ezek egyikére sem hasonlít teljesen. Catania, tehát 100% pamut, ezen kívül viszont megjelenésében teljesen más.

Megérkezett a Catania Flammé

Egy Catania és egy színátmenetes, változó vastagságú ágat sodortak össze. Ettől a fonal különleges lett, és elsőre nem mondanád meg, hogy az ismert Catania család fonalát látod.

Catania Flammé kezelése

A fonalat kipróbáltam, naná! :-)

Nagyon jó vele dolgozni, én horgoltam, mert ugye a gyors siker fontos. A végeredmény Cataniához képest meglepően puha lett. Ha a pihe-puha pamutot szereted, akkor azért csalódni fogsz, mert tartása van, de már mosás előtt is kellemes a fogása, egyáltalán nem merev.

Ilyen horgolva

4 mm-es tűvel horgoltam, ami kellemes munkát tett lehetővé. A sapka kicsivel több, mint 5 dkg fonal, de ha nem csinálom ilyen bőre, akkor simán kijön 1 gombolyagból.

A fonal színei szépek, a kombinációs lehetőségeket is fel fogom mérni. Jól hangzik, ugye? :-)
Komolyra fordítva a szót, azt észre kell venni, beszédesek a színkódok. Ha nem vagy Catania fan, lehet, nem is tűnik fel, hogy a Flammé színkódjai nem sorsolással születtek, ahogy azt első ránézésre gondoltad.

Nézzük csak!

Catania Flammé színei

Ha alaposabban megnézed, ezek a színkódok mind egy Catania fonal kódjai.
172 - ezüst
406 - iszap
258 - eper
394 - bordó (burgundi)
391 - petrol
105 - natúr
404 - homok
110 - fekete
269 - kékesszürke
124 - tengerészkék

Ha ismered a színeket, akkor itt az aha élmény! Én is így voltam vele. Tehát a Flammé remekül kombinálható az alap Catania árnyalattal.

Készítheted csíkosan, használhatod díszítésre az egyszínű Catania feldobására, és persze önmagában is remek a Catania Flammé.

Kipróbálhatod a színátmenetes szál színeivel való kombinációt is, én igyekszem ehhez segíteni a fonalak összehozásával, de ehhez az igazi fonalat kell alaposan megszemlélni, és kicsit tovább tart. :-)

Megjegyzések